Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νεραϊδόσκονη παντού!!



Μόλις η μικρή μου είδε τη χρυσόσκονη, χτύπησε τα χεράκια ενθουσιασμένη!
- Μαμά!!! Μαγική νεραϊζόσκονη του Πήτε πάαααν και της Τίκε (τίνκερ) Μπεεέλ! Εγώ, εγώ σα τη ρίτσω (ρίξω).
Η χρυσόσκονη που έχω είναι σε συσκευασία σαν αλατιέρα για να πασπαλίζω εύκολα τις κατασκευές, και η Δήμητρα τριγυρνούσε στο σπίτι και αλάτιζε τα πάντα! Αφού λοιπόν χρυσώσαμε χαλιά, έπιπλα, μπισκοτάκια για το δέντρο, και χρυσωθήκαμε και μείς από πάνω μέχρι κάτω, ολοκληρώσαμε τη χριστουγεννιάτικη διακόσμησή μας.


Οι γυάλες και τα ποτήρια πασπαλίζονται εσωτερικά με χρυσόσκονη. Μετά μπορούμε να τα διακοσμήσουμε εξωτερικά με κορδέλες και υφασμάτινα λουλούδια, κλαδάκια έλατου, κουκουνάρια και ότι άλλο θέλουμε. Εσωτερικά τοποθετούμε άμμο ή κρυσταλλάκια για να πατήσουν τα κεριά, και 2-3 διακοσμητικά, όπως για παράδειγμα μια μπάλα, ένα λουλούδι, 2-3 χρυσά καρυδάκια ή ένα κλαδάκι γκυ.
Και μερικά tips:
Για να χρυσώσουμε τις γυάλες και τα ποτήρια, ψεκάζουμε εσωτερικά με λάκ μαλλιών και αμέσως πασπαλίζουμε με την χρυσόσκονη να κολλήσει. Ξαναψεκάζουμε ελαφρά να σταθεροποιηθεί, και συνεχίζουμε τη διακόσμηση. Μετά τις γιορτές καθαρίζονται πολύ εύκολα με μια ζεστή σαπουνάδα.
Για να χρυσώσουμε την άμμο που πατάνε τα κεριά, την ρίχνουμε στη χρυσωμένη γυάλα, ψεκάζουμε την επιφάνειά της καλά καλά με λάκ, και πασπαλίζουμε με τη χρυσόσκονη. Με αυτόν τον τρόπο μένει στην επιφάνεια, αλλιώς ανακατεύεται με την άμμο και χάνεται.


Χρυσώσαμε κοινά ποτήρια μπύρας με πόδι, που μετά τα γεμίσαμε με κρυσταλλάκια σταγόνες σε κρεμ και χρυσό για να στηρίζονται τα κεριά.







Για να φωτίσουμε τη γιρλάντα στο περβάζι του τζακιού, χρυσώσαμε ποτήρια σαμπάνιας, και βάλαμε ρεσώ.






Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Υπέροχες ιδέες, Αρχοντία, μπράβο!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν παίρνει το όνομά μου, δεν ξερω τη να κανω...θα υπογράφω από κάτω.
Ηλιάννα
Ο χρήστης Αρχοντία είπε…
Στο δεύτερο μήνυμα βγήκε το όνομα κανονικά.
Καλημέρα!!

Λοιπόν... με λίγη λακ και χρυσόσκονη, τη βραδιά του ρεβεγιόν, μπορεί κανείς να χρυσώσει διάφορα σημεία: κουπαστές σκάλας, πόρτα, λίγο δίπλα στο κουδούνι και στο πόμολο, σε κασπώ, σε φύλλα φυτών, λεπτομέρειες από την εξωτερική είσοδο μέχρι μέσα (αρκεί να μην βρέχει). Θα έχει λίγη δουλειά μετά για να τα ξεπλύνουμε, αλλά οι καλεσμένοι θα μπαίνουν στο πνεύμα καθώς θα προχωρούν προς τα μέσα.
Ο χρήστης trofology είπε…
Μαγικό το χερι σου...:)
πολυ ομορφες οι συνθεσεις σου!
Ο χρήστης Αρχοντία είπε…
Flipper-idi σ'ευχαριστω για το πιο ωραίο κοπλιμέντο που έχω ακούσει για το χέρι μου!!!
Ο χρήστης Aspa είπε…
Κι εμάς στο σπίτι μας δώσε μας χρυσόσκονη και πάρε μας την ψυχή! (Κορίτσια βλέπεις, κορίτσια!) Ωραίο το κόλπο με τη λακ, θα το δοκιμάσουμε!
Ο χρήστης Olga είπε…
με λακ ε? Δεν το είχα σκεφτεί..
Φοβερές ιδέες Αρχοντία μου και μαγικές, όπως το όνομα - νεραιδόσκονη!

Καλησπέρες
Ο χρήστης Αρχοντία είπε…
Γειά σας!!
Ναι και 'μεις με τις χρυσόσκονες, χάντρες, στράς τρελαινόμαστε... ότι λάμπει είναι θυσαυρός!!
Τα Χριστούγεννα πριν ξυπνήσει να πάει να βρεί το δώρο στο Σάκο Νικόλα (το σάκο του Νικόλα από το τραγουδάκι των Ζουζουνιών) θα της βάλω χρυσόσκονη σε διάφορα σημεία. Έτσι για να ενισχύσω το μαγικό στοιχείο της εμφάνισης των δώρων τη νύχτα.
Ο χρήστης elie είπε…
Πολύ ωραία ιδέα τα ποτήρια και οι γυάλες με τη χρυσόσκονη. Και του χρόνου!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φανταστικά. Όλες οι ιδέες άψογες.
Ζήλεψα και θα τα φτιάξω κι εγώ στο σπίτι για τα Χριστούγεννα.
Μπράβο σου Αρχοντία.
sgr
Ο χρήστης Δημιουργία είπε…
Πολυ ομορφη διακοσμηση και ακρως εορταστικη.Και του χρονου,καλες γιορτες να εχεις.
Ο χρήστης heart n soul είπε…
Καλή και λαμπερή χρονιά! σαν τη νεραϊζόσκονη:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλα τι ιδεες ειναι αυτες.εχω παθει πλακα.εισαι χρυσοχερα και μερακλου.αυτο το κανεις μονο αν το γουσταρεις,και εσυ φαινεσαι να το γουσταρεις. αρχοντια
Ο χρήστης Αρχοντία είπε…
Καλώς τη συνονόματη! Το καμάρι μου πάντως είναι η ζωγραφική.
Όχι κορίτσια, δεν γράφω στον εαυτό μου, υπάρχει κι άλλη Αρχοντία!